[Kde-i18n-sr] [kde-telepathy] Ажурирање издања 0.6.1

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Чет Апр 24 21:59:55 UTC 2013

% svn --version
svn, version 1.7.9 (r1462340)

Одобрили су ми налог управо, ево шта се деси кад покушам да пошаљем измјене:

% poascribe commit desktop_extragear-network_ktp-text-ui.po
desktop_extragear-network_ktp-text-ui.po  (3)
===== Ascription summary:
-           modified
translated         3
poascribe: [error] VCS reports that some catalogs cannot be added.

Чудно ми је ово, као да нешто фали, али сигуран сам да сам досљедно
пратио упутства са „Одакле почети“.

Током 24. април 2013. 23.52, Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао/ла: