[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Суб Феб 4 16:04:49 UTC 2012

Са закашњењем од годину и мало јаче ево и моје редакције.
Што се тиче празника у Србији додао сам Велике Суботе (дефинисане су у
закону као празници). Једина недоумица је била да ли Православни Божић
и Васкрс треба ставити у Public или Religious. (Свакако су вјерски али
су дефинисани као празници Републике Србије).
Пробао сам да додам механизам за дан који се преноси (Понедјељак након
Нове Године и 1. маја) и у културалне празнике сам додао Дан сјећања
на жртве холокауста и Српску Нову Годину.
Што се тиче празниа Републике Српске, израђени су према Закону и
додато је неколико који се славе на основу подзаконских аката (Свети
Сава, Дан Бораца, Српска Нова Година итд.) Обратићу се министарству
преко е-поште за додатна појашњења па ћу додати кад добијем одговор.
Ако се сви сложе око овог, 'ајде да наставимо рад тј
екавизација/ијекавизација овоих датотека и да ја направим православне
варијетете, то би били ова два проширени за заповједне празнике
(црвена слова) из црквеног календара, са означеним почецима постова.

--
Далибор Ђурић
Name: holidays_rs_sr_LL.tar.bz2