[Kde-i18n-sr] Re: 'ajd sad iskreno...

Далибор Ђурић daliborddjuric на gmail.com
Суб Јук 9 01:49:17 CEST 2011

Током 08. јул 2011. 09.18, Slobodan Simic <slsimic на gmail.com> је написао/ла:

> Јесам, само ти не читаш пажљиво. :)

ХД2600 и ХД3850агп? Па да је баааш ново и није...
[on topic]
Елем да нешто кажем што има везе са листом. Да ли сам закаснио да прегледам за
4.6.5
[/on topic]
Слободане, не знам мени КДЕ фино ради и на Арчу и на Кубунтуу, радио је лијепо
и на оба Дебијана... Ај дон'т ноу ват ту сеј... Мислим да је тернутно најбољи
осјећај даје Кубунту. (На Арчу све од нуле иде тако да се не рачуна, а
Дебијан, пааа... долази са маторим КДЕ-ом)

--
Далибор Ђурић