[Kde-i18n-sr] Re: 'ajd sad iskreno...

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Уто Јук 7 16:33:31 CEST 2011

Време: 7.7.2011 14:32, Mladen Pejaković пише:

> Radeon HD 3650. :) А имао сам и ја 9550, па је „набуџио“ и убацио јој
> firmware од те 9600 XT. (Никада нећу прежалити што је продах, али фалило
> кеша за нову.)

U laptopu je HD2600 a u kucnoj masini HD3850agp

> Е, разумијем те кад је у питању компајлирање, јесте незгодно. Мислим, мени
> није, то ми дође нешто као хоби. :)

Ma nista mi nije nezgodno ali jednostavno necu slobodno vreme da trosim
na to...
Instaliram brate windows7 i ne razmisljam .. :P   :)

> Стрпи се још мало, ускоро ће изаћи нова верзија „месе“, мало стабилнија. :)

ma "strpljujem" se vec pola godine...
sve je krenulo nizbrdo otkako su ubacili Gallium :(