[Kde-i18n-sr] Re: 'ajd sad iskreno...

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Уто Јук 7 08:30:03 CEST 2011

On Thursday, 7. July 2011. 8.16.54 Часлав Илић wrote:

> Где нађе баш овде то питање... сад знамо шта би питао папу кад би га срео
> :)

Зашто?
Ја рецимо сам на ивици да на лаптопу избацим КДЕ
јер је практично неупотребљив.
Добро, лажем, није неупотребљив али не ради баш глатко.
Имам ту несрећу да лаптоп има АТИ графику и онда — муке.
И са отвореним и са затвореним драјверима
КДЕ штуца или имам штрафте по екрану, црни екран, бели екран и слично.

Зато сам питао... да видим да ли је још некоме догорело :)