[Kde-i18n-sr] Re: Дирк Милер поново на тапету. Наградно питање: Због чега?

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јан 27 08:47:08 CET 2011

> [: Далибор Ђурић :]
> [...] Елем само да пријавим: господин Милер је опет Унаказио kde-l10n-sr.

Видех и ја синоћ, и послао сам му поруку и дао везу ка добром пакету (који
сам ја изградио). Не знам да ли ће моћи сад да га уврсти место овог лошег.

Био је исти проблем у једној бети (или шта већ беше), па није био проблем у
наредној, и ево сад опет у коначном издању.