[Kde-i18n-sr] Re: KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Јан 15 18:41:59 CET 2011

> [: Slobodan Terzić :]
> U prilogu je arhive sa holiday_rs_LL fajlom kojem su odsečeni delovi
> vezani za verske praznike (čudotvornom alatkom „Iseci“), i praktično sve
> što je ostalo jeste da se taj fajl ijekavizuje i stavi u sistem
> preslovljavanja u latinicu.

Ево моје редакције:

Понегде сам употребио конструкцију length 2 days, да се не би двапут
понављао исти празник.

У одељку :: Public Holidays оставио сам само државне, тј. неверске празнике.

У одељак :: Religious пребацио сам све верске, и ту су само они поменути у
закону. Православни Божић и ускршњи празници означени су као нерадни дани,
пошто су нерадни за све. Остали су означени као радни дани, пошто су нерадни
само за поједине категорије становништва и по личном осећају (формулација
„имају право да“ у закону).

Српску нову годину сам ставио у одељак :: Cultural, пошто не постоји што се
закона тиче, нема је ни међу државним ни међу верским празницима.

За опис сам ставио „Званични празници у Србији“, у смислу оних који су
поменути законом. (То се додуше односи само на државне и верске, тако да сам
мислио и да ставим „Званични празници и неки други посебни дани у Србији“,
али рекох да не цепидлачим.)

Има ли примедаба?

Узгред, чини ми се да нема могућности за одредбу „ако празник падне у
недељу, онда је наредни дан нерадан“?
::
:: Country:  Serbia
::