[Kde-i18n-sr] Необична грешка

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Авг 17 07:53:53 UTC 2011

> [: Mladen Pejaković :]
> couldn't create image from
> "/home/caslav/VCS/kde/trunk/l10n-kde4/sr/internal/data/imagesrc/plasma-desktoptheme/widgets/brilliant--sr.png"
>
> Претпостављам да није нешто много озбиљно, али ме интересује о чему се
> ради?

Е стварно безвезе. Прво, проблем је у Инкскејпу, што на неким местима у СВГ
слици уписује апсолутне уместо релативних путања. На пример, кад извезем
слику у ПНГ, он запамти апсолутну путању извоза. Друго, проблем је у нечему
што тумачи СВГ слике у коду, јер из неког разлога проверава ове споредне
путање. Тако непотребно провери и споменуту путању извоза, па пријави да на
њој нема слике.
Name: signature.asc