[Kde-i18n-sr] amarok

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Уто Авг 4 12:32:08 UTC 2011

On 4.8.2011 8:35, Slobodan Simic wrote:
> Наиђох јутрос на нешто што ми мало рогобатно звучи...
>
> У подешавањима Амарока, одељак Збирка испод стабла директоријума
> стоји „Потпуно поново претражи“
>
> Мислим чак да је оно „Потпуно“ и непотребно и да може само „Поново претражи“
> јер се изнад наводи да се појединачно претраживање врши десним кликом на
> фасциклу.
>
> Ако ипак желимо да остане наглашено да се ради поновна претрага свега што је
> на стаблу чекирано онда може једноставно „Поново претражи све“
>
> поздрав

Jeste ružno, međutim Amarok ima nekoliko režima pretrage:

potpuno pretraži (full scan)
pretraži na izmene (scan on change)
potpuno ponovo pretraži (full rescan)
ponovo pretraži na izmene (rescan on change)

Konkretna poruka je vezana za treći primer.
Rado bih izmenio, ali mi nešto ne ide da bilo kako drugačije naglasim
razliku između režima pretrage.

Ako imaš predloge, pretvorio sam se u uvo. :)

Pozdrav,
Githzerai