[Kde-i18n-sr] Још агитпропа

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Мај 24 21:42:36 CEST 2010

Претходних дана сам одлутао са прегледања превода да бих попунио још једну
празнину на нашем сајту. Текст ни од какве практичне користи али пријатан за
писање, значи — хвалисање:

  http://sr.l10n.kde.org/tehmog.php

Овом бих приликом затражио и ако има ко да приложи неке лепе снимке за
претходни чланак у истом низу („Површ“). Ја све новотарије (провидности,
лелујања, претапања, те коцке, ваљкове, лопте и Мебијусове траке) искључим
после око два минута, па не умем да усликам ништа ефектно за око. Значи,
онако снимци целе површи с укусним распоредом и керефекама, у било којој од
четири варијанте превода. Не мора одмах, него чисто да имате на уму да би
ваљало додати ово, па кад се намести прилика.