[Kde-i18n-sr] Buba ili .....?!?!?!

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Мар 31 22:28:20 CEST 2010

> [: Slobodan Terzić :]
> Časlave, jel' vidiš da ima neke koristi od mene: sa svakim novim izdanjem
> po jedna latinična bubica. ;)

Него шта! :)

> Možeš li mi samo reći, odnosno, da li možeš pretpostaviti da li bi se
> problem trebao manifestovati još negde osim u meniju pomoći i „o
> programu“?

Скриптовани преводи глобално неће радити, могу да се појаве неразрешени
~@/.../.../ у тексту, и понека порука може да буде повучена из погрешног
каталога (ако су исте у оба). За пробу само покрени програм на екавском
ћирилицом, помоћу

  $ KDE_LANG=sr foobar

и ако је тада све у реду, онда је то овај проблем. Као што рекох, углавном
сређен за 4.4.3, осим ових порука из погрешних каталога, које ће бити
сређене како се инсталирају сви развијени каталози.

Уз неке допунице за posummit у међувремену, од сада можеш да развијаш
каталоге нпр. овако:

  $ cd $REPOS/kde/trunk/l10n-support
  $ posummit scripts/messages.summit sr scatter -I 'trunk.*sr на latin' sr/summit/messages/extragear-multimedia/*amarok*.po

-I '<regex>' своди све могуће варијанте на само оне чија (одредишна) путања
поклапа дати региз, значи trunk.*sr на latin даје екавски латиницом у развојној
грани.