[Kde-i18n-sr] markeri

Mladen Pejaković pejakm на gmail.com
Пет Мар 26 20:35:21 CET 2010

"Marker" - pokoj mu duši. Još preostaje običnim korisnicima da usvoji
"obilježivač", što većini neće biti lako. Većina ljudi sa kojima ja
komuniciram (vezano za bilo šta što ima veze sa računarima) još uvijek
se drži "bukmarka"!

Током 26.3.10., Далибор Ђурић <daliborddjuric на gmail.com> је написао:

--
Послато са мог мобилног уређаја