[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јун 17 22:17:38 CEST 2010

> [: Далибор Ђурић :]
> [...] Ипак, колико ја знам клендар није прост попис празника него
> погодност за лакше сналажење у времену. Постови су неизоставан дио
> вјерског календара.

Мислио сам у смислу да тренутно није могуће задати нешто као „трајући
празник“, нешто чему би био обележен почетак и трајање. Осим да се ручно
зацрвени сваки дан током поста, што мислим да не би ваљало.

Али добро, можда би могао да се обележи само почетак поста, а у имену
„празника“ у загради напише трајање.