[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Уто Јун 17 14:09:02 CEST 2010

On Thursday, 17. June 2010. 13:34:00 Часлав Илић wrote:

> Значи, Слободан нек' назове оно што уради ...

Стави бар једно Т поред Слободан... пресечем се, шта сам сад требао да урадим
:)

> holiday_rs_LL_orthodox (извињавам
> се ако сувише претпостављам :), Далибор може на основу тога да направи
> holiday_ba-srp_LL_orthodox (и ијекавизује све), а ја ћу да развијем на све
> четири варијанте. Имена датотека треба да имају буквално LL на месту
> језика, то се смени са свим sr на ... при развијању.

Чини ми се да је имењак мислио да се прихвати државних празника а не верских
тако да би Далибор био виђен и за један и за други (а исти су) ortodox списак
празника... зар не?