[Kde-i18n-sr] kde-l10n-sr-4.4.80, samo 4,5 kB ???

Slobodan Simic slsimic на gmail.com
Уто Јун 10 21:21:01 CEST 2010

On Thursday, 10. June 2010. 20:51:33 Часлав Илић wrote:

> Треба садашње решење узети за „до даљнег“. Проблем због којег сам избацио
> стварање у лету је технички много гадан, тренутно немам чак ни идеју како
> би се решио.

Само сам питао... информативно.
Не бих се ја око тога много цимао. Ако мора сва четири одвојено онда мора.
Нек' се види раскош. :)

Ионако се „брзи“ интернет шири к'о куга по Србији ...
еј, 1 Мегабит бре :))))

п.с.
јој оћу да свиснем кад видим понуде на немачким телевизијама за интернет типа
16 Мегабита флет рејт са бесплатним фиксним телефонирањем и још два мобилна
апарата (да се нађе) са бесплатним разговорима између њих за месечну цифру од
отприлике 4 киле јагода на пијаци (код нас) :)))

Србија брале!