[Kde-i18n-sr] kde-l10n-sr-4.4.80, samo 4,5 kB ???

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јун 10 11:46:39 CEST 2010

> [: Слободан Терзић :]
> Što bi reko Kecman iz „Složne braće“, „...trebali smo mi to s' njima još u
> Goražde '43. ....“

За ово није крив дотични Шваба, него један Талијан; значи, како обрнеш,
осовинаши. (Куку, каква политичка некоректност.)

Елем, тај је протеклих седмица унапређивао неке већ 7-8 година запуштене
делове у вези са градњом документације, изворне и преведене, па је ово
вероватно једна последица. Сад, код мене се гради исправно. У твом дневнику
градње уз прву грешку помиње ову датотеку:

/usr/share/kde4/apps/ksgmltools2/customization/dtd/kdex.dtd

Да ли бету КДЕ-а стварно инсталираш под /usr, или ово захвата погрешну
датотеку, ону из системског КДЕ-а 4.4?