[Kde-i18n-sr] choqok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Феб 28 14:20:49 CET 2010

> [: Nenad Mijaljevic :]
> [...] kako da nateram KMail da odgovara na poruku sa iste adrese na koju
> je originalna poruka pristigla, tj. da ne koristi uvek default SMTP nalog.

Оно што ја радим је да подесим више идентитета (Configure KMail → Identities
→ Add...), где под сваким може да се изабере како шаље пошту (Advanced →
Special Transport:), па онда придружим жељени идентитет свакој фасцикли,
нпр. фасцикли ове листе (Folder → Properties → General → Sender Identity:).
Тада, кад сам у датој фасцикли и започнем нову поруку или одговор, користи
се идентитет подешен за ту фасциклу, па тако и начин слања везан за тај
идентитет.