[Kde-i18n-sr] lista i sopstvene poruke

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Суб Феб 27 02:23:39 CET 2010

> [: Slobodan Simic :]
> ranije je bila praksa da mi lista posalje i poruku koju sam ja poslao na
> nju...

Ја нисам ништа дирао скорије, а нисам ни 100% сигуран да се разумемо.

Постоје два режима. Један је да ти листа шаље све поруке на њу послате, што
значи и твоје и других чланова. Друга је да ти шаље само поруке других
чланова. Сад сам пробао да чачкам опцију „Сопствене поруке“ у подешавању
свог налога, и кад је постављена на „Да“ добијем овај први режим, а са „Не“
овај други. (Под „Да“ сам послао две претходне поруке са текстом „Проба 1“ и
„Проба 3“, и обе добио; под „Не“ сам послао поруку „Проба 2“ и нисам је
добио, али је има у архиви.)

Хоћеш да кажеш да је и теби ова опција на „Да“, и да ти листа ипак не шаље и
твоје поруке?