[Kde-i18n-sr] interfejsi

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Феб 1 12:59:06 CET 2010

> [: Slobodan Simic :]
> Мени лично не иде Мрежно сучеље. Шта се ту са чим сучељава?

Код корисничког сучеља, корисник и програм.

Код мрежног сучеља, рачунар и мрежа.

У РМС је сучеље заведено у географском значењу, као место где се сусрећу два
географска објекта (нпр. планина и равница).

Зато сучеље, по значењу, одговара свуда где одговара и интерфејс (буквално
међулице): оба су место (фигуративно) где се два објекта сусрећу и ступају у
везу.

Друго је фактор урнебесности. Општа публика хоће да одлепи на ‘сучеље’ у
било ком контексту; у Федори је сучеље је довољно прихватљиво у контексту
корисничког, али није у контексту мрежног. Тако да можемо и ми по основу
урнебесности да разматрамо случај по случај, или да кажемо да свако сучеље
осим корисничког буде интерфејс. Ово прво ми тешко, ово друго ми жао :)

> Мрежна веза, па чак и Мрежни интерфејс бољи ми је него сучеље... мрежно.

Веза с мрежом се остварује преко мрежног сучеља, па зато не иде мрежна веза.