[Kde-i18n-sr] Amarok 2.3+

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Апр 16 05:23:13 CEST 2010

Само што нисам побегао на пут, па ћу поштено размислити и одговорити негде
суботу увече ил' недељу. Дотле, на брзину…

> [...] E, toliki veto stavljam na omot-bling. Ono, ako smem. :)

Е, ако је вето, прихвата се, нема друге :) Транскрипција ми стварно нема
смисла јер је ово само једна специјалка датог програма, али може да се
измисли било шта друго што некако указује на омоте. Можда „Омотчићи“, мени
рецимо сад паде на памет „Омотација“…

> [...] znam da bi Časlav to pre ili kasnije izmenio, ali da napomenem [...]

Ех, хех, овај…