[Kde-i18n-sr] kdepim

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пет Апр 9 14:31:24 CEST 2010

> [: Slobodan Simic :]
> Поисправљах шта још нађог и дефинитивно сам изашао из КДЕПима. Перем руке
> од свега и остављам Чаславу да се даље пати.

Чек' још мало :) Пошто је у КДЕ-ПИМ-у је све увезано као цревца, мислим да
би требало да имамо преведене бар све каталоге са *mail* и *message* у имену
пре пуштања К-поште. Тако да ћу ја да се прво бацим на kmail.po, који је
готов и далеко највећи од ових, а ти ако би у међувремену могао да средиш и
преостале *mail* и *message* који још нису сређени?