[Kde-i18n-sr] О предавању ПО датотека у ризницу и још којечему

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Сеп 8 23:15:44 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> Nakon svega toga radi kako treba (znači i korinika lepo čita), tako da
> ostaje da vidim prilikom sledećeg slanja kataloga kako će se ponašati...

Како то бре час ради, час не ради? :) Добро, тачно, не чита user ако режиму
не треба корисничко име, али commit чита безусловно и на самом почетку (ред
56 у poascribe.py); па ако си ставио commit = yes, а оно га не уважава, то
мора или увек да буде тако, или никад.

> Da možda nije problem što imam ssh lozinku za id_rsa, pa se zbuni kad mu
> je zatraži? (lupam)

Ма јок, дотле је већ завршено с читањем поставки.