[Kde-i18n-sr] О предавању ПО датотека у ризницу и још којечему

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Сре Сеп 8 17:56:17 CEST 2009

> Немогуће, начисто :)
>
> Имаш ли најновију верзију Пологије, пошто сам не тако давно додао да
> poascribe чита из ~/.pologyrc?
>
> Јеси ли уписао тачно како сам навео, сва четири реда? Да ниси испустио
> рецимо први,  [poascribe]?

Ma kod mene je sve moguće. ;)

Ovako, u ~/.pologyrc doslovno stoji kako si i naveo u prvoj poruci, sa
izmenjenim imenom, naravno:

[poascribe]
user = terzic
editor = vim
commit = yes

Pologija, naravno, friška, osvežena kad sam radio svn switch --relocate, pa
još mi bila nadogradnja za udev te i mašinu restartovao....

Mada i nije strašno preko alijasa, još mu i ime simpatično: „pošalji“. :)

Kad sam već tu, da li se za slanje kataloga iz više različitih fascikli može
koristiti naredba u nizu:

poascribe mo sr/summit/messages/foo1/foo1.po sr/summit/messages/foo2/foo2.po

Pitam jer mi nešto nije lagodno eksperimentisati naživo. :)

Pozdrav,
Githzerai.