[Kde-i18n-sr] Ekran prijave (login screen) nije preveden

Terzić Slobodan githzerai06 на gmail.com
Пет Сеп 4 15:05:28 CEST 2009

> [:Mladen Pejaković:]
> Dakle, podesim ja srpski jezik, ali jednostavno "login screen" je i dalje
> tvrdoglavo na engleskom. To je tako od prve verzije KDE 4! Interesuje me
> jel' to do mene, ili jednostavno nije prevedeno pa spada na engleski?

Pozdrav Mladene,

Nisi kriv ti, ni nedostatak prevoda, već sistemska greška KDM-u, koji upisuje
pogrešan lokal u kdmrc. Rešenje je jednostavno:

sudo kwrite /usr/share/config/kdm/kdmrc

i u sekciji [X-*-Greeter] upišeš:

Language=sr_RS
odnosno:
Language=sr_RS на latin

Snimiš i nakon toga odjava i ponovo pokreneš KDM (sudo /etc/rc.d/kdm restart)

Pozdrav,
Githzerai.