[Kde-i18n-sr] Amarok

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Чет Сеп 2 23:25:32 CEST 2009

> [: Terzić Slobodan :]
> Setih se sad: obzirom da je Amarok ušao u smrz poruka za 2.2, da li bi sad
> bilo pravo vreme prijaviti nedostajuće poruke [...]

Није да није, само...

> Većinom se radi o skriptama, ali ako mogu neke, onda siugrno mogu sve...

Не обавезно, зависи од скриптног језика. Мислим да су ове конкретне скрипте
што си поменуо у јаваскрипту, и да још увек нема могућности за
интернационализацју, јер сам сад у једној затекао више коментара
// TODO: this should be i18n able. Тј. чини ми се да су свесни овог
проблема.

Што се тиче ове две непреведене поруке из контекстног менија, „%1 Settings“
и „Remove this %1“, оне постоје у каталогу libplasma, тако да је неко
заборавио/није се сетио да дода у ко̂д да се уметне и тај каталог. Само не
знам ко, то је увек запетљана прича (чија је дужност, тј. ког дела ко̂да, да
уметне каталог).

> [...] i na koji način?

Кад другачији начин није познат, онда http://bugs.kde.org :) (Само да се
пази да се пријави за праву компоненту, овде amarok.)