[Kde-i18n-sr] Amarok

Filip Miletić filmil на gmail.com
Уто Нов 19 02:23:30 CET 2009

2009/11/18 Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net>

> бити транскрибовани. Како у те области не спада музика на рачунару
> (заправо,
> не спада скоро ништа из превода КДЕ-а :) онда нећу да кочим „риплеј гејн“.
> Потврдите ако ћемо тако, да чачнем где треба.

Ако могу да уложим електротехничарског квиска у овом тренутку, то није
идеално решење.  Да ли можете да нађете некога ко се разуме у акустику да
вам каже о чему је реч, нису рачунари измислили разна та појачања.  Ја бих
помогао да знам, али сам се својевремено бавио микроелектроником, ту музике
слабо има.

HTML прилог је прочишћен..
Адреса: http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-sr/attachments/20091118/4e3a4586/attachment.html