[Kde-i18n-sr] kdegames

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Мар 2 15:45:10 CET 2009

> [: Slobodan Simic :]
> kdegames су у највећем делу спремне за разбијање, ревизију и ентитетирање.
> ;) Пред излазак 4.2 практично је све било одрађено и обрађено осим
> kgoldrunner и ksirk, односно и та два каталога су прегледана и претресена
> само нису у потпуности преведена.

За 4.2 сам убацио у издање kdenetwork, kdeaccessibility и kdeutils, а
следеће меркам управо kdegames или kdegraphics. Мада тренутно роним кроз
документацију, па ћу на игре и графику чим документацију прегледам у, хм,
довољној мери :) (пошто Драган шаље ли шаље...)

*бележи ‘ентитетирање’ у личну збирку...*
Desc: није доступно