[Kde-i18n-sr] Simulacrum...

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јан 8 13:38:15 CET 2009

> [: Слободан Симић :]
> Simul... šta?... :)
>
> OK, vidim da nam drugar Simulacrum radi na stvaranju PO fajlova iz šablona
> tamo gde nije bilo PO fajla...

Симулакрум — који није стваран, привид, лажњак :) Јест, чисто да означим
некако те новостворене каталоге, на којима није рађено.

> Ali sad vidim da ima i fajlova koji su Simulakrumovani a bili su živi i
> zdravi do nedavno. Na primer yakuake.po je potpuno nepreveden a bio je,
> možda ne kompletno ali je postojao PO fajl. Ima još takvih, da ih ne ražim
> sad. [...]

Никако не би требало да пребрише постојећи ПО. У екстраопреми се понегде
догодило да КДЕ3 каталог није претворен за КДЕ4 када и сви остали, јер за
дотични програм тада није ни било започето пребацивање на КДЕ4. То је чини
ми се и овде случај, пошто историјат ризнице каже да је yakuake.po настао
пре месец и по дана, пошто сам убацио Симулакрума у погон :) У том
случају...

> [...] Ja sam dosta toga vadio iz POT > KBabel > Grubi prevod > PO pa malo
> sredio pa bacio u SVN da ima odakle da se počne.

...ово је у принципу једино решење. Да се преводилац досети да је превод већ
постојао, па да га искористи како зна и уме.