[Kde-i18n-sr] Ko sta radi

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Јан 5 21:08:55 CET 2009

> [: Слободан Симић :]
> Ово си опет држао у глави... ја сам знао за qt, kdebase, kdelibs... Прчкао
> сам ти по kdeplasma-addons :P

Сам' ти прчкај. [Следи реклама.] Ја кад се навратим у неко доба, извршим:

  $ poascribe.py diff -s modar::ilic sr/.../kdeplasma-addons

и све дође на своје место. Превод наредбе: за сваку поруку која је измењена
после прегледа (modar:..., од /MODified After Review/), а да је то учинио
било ко (...::...) осим мене и после мог последњег прегледа (...:ilic),
угњезди ми у ПО-ове разлику (diff) у односу на прву верзију пре те измене.
Пошто натенане ошацујем шта се изменило, почистим угњеждене разлике, предам
каталоге ако сам нешто мењао током прегледа, припишем себи преглед и то што
сам мењао, и предам приписаније:

  $ poascribe.py clear-review sr/.../kdeplasma-addons
  $ svn commit sr/.../kdeplasma-addons
  $ poascribe.py modified,reviewed ilic -s modar::ilic sr/.../kdeplasma-addons
  $ svn commit sr/summit/messages-ascript