[Kde-i18n-sr] Ko sta radi

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Јан 5 18:03:39 CET 2009

> [: Slobodan Simic :]
> Пошто ме је Младен изненадио својим питањем о desktop_kdenetwork.po (ја на
> пример нисам знао да он ради на kdenetwork) молио бих да се јавимо и
> пријавимо када се на нечему ради.

Можда је већ време да престанем да водим евиденцију „у глави“ :)

Колико сам сабрао, овако ствари стоје:

* Младен: слободно вршља по kdenetwork.

* Драган: пљушти по документацији, kdebase-* и kdelibs.

* Филип: не знам да ли још увек има намеру да употпуни Окулар (тј. оне
  каталоге посебне по типу документа)?

* Слободан: навађен на све што има везе са мрежом и мултимедијом :) посебно
  у екстраопреми.

* ја: qt, kdelibs, kdebase, kdepimlibs, kdeplasma-addons (као стално
  задужење...)