[Kde-i18n-sr] odakle poceti

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Пон Јан 5 15:31:28 CET 2009

> [: Slobodan Simic :]
> Каже исто... тј слично :)

Да ме убијеш онда ако ми је јасно шта се дешава :)

Док ми не падне на памет још нека питалица да отклонимо ово, можеш да
онеспособиш правило за проверу обележавања (ионако би те гњавило са гомилом
непостојећих ентитета, које се ја приволим да додам у неко доба). У
pology/l10n/sr/rules/techne-kde.rules иди на ред са x-markup-k, па после
њега додај disabled:

  id="x-markup-k"
  disabled
  hint="грешке у обележавању"

(само немој да предаш измену, нека ти стоји тако локално, и тако не планирам
ништа да мењам ту ускоро па да добијеш сукоб по ажурирању).