[Kde-i18n-sr] Мото КДЕ-а

Слободан Симић (Slobodan Simic) simicsl на verat.net
Пон Мај 26 08:30:39 CEST 2008

Дана Saturday 24 May 2008 21:05:21 Часлав Илић написа:

> Мада Слободану иду анкете од руке, па ако он хоће да постави једну, ја се
> нећу бунити :)

Јок брате! Каква анкета... ни за крупније ствари се нисмо анкетирали па не
морамо ни за ово.
Ја сам да мото буде  „Будите Слободан“
:))

Када сам прочитао твој почетни пост одмах ми је пало на памет
„Будите слободни“ али ме је неко предухитрио. Дословце је, погађа суштину и
уопште ми се не чини да нагиње ка „Будите слободни да...“
Ја бих само ставио узвичник на крају и онда уопште неће нагињати нигде. Дакле
„Будите слободни!“