[Kde-i18n-sr] sudbina kde3

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Мар 4 14:43:10 CET 2008

> [: Слободан Симић :]
> Каква је ситуација са кде3 стабилном граном и деблом тј. има ли смисла
> замлаћивати се са нечим одатле?

Што се тиче централних модула, не планирају се нова 3.5 издања, тако да нема
смисла (једнако не би требало ни да се појављују нове поруке тамо).

> Видим да има доста програма који још нису пребачени на кде4 „а ка'ће не
> знамо“...

А што се тиче независних програма по екстраопреми и игралишту, како који.
Делује ми да се и ту већина усредсредила на пребацивање на КДЕ4, мада се
понеко и јави на централну листу са обавештењем да наредно КДЕ3 издање иде
тад и тад.