[Kde-i18n-sr] Тражимо и графичаре

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Мар 2 23:15:00 CET 2008

> [: Часлав Илић :]
> Ипак, ово је само пробни ко̑д за додавање локализоване графике у уводне
> теме, који као такав још није убачен у централу. [...]

Пошто сам изврдао све баражне плотуне, к^од је сада у централи, за 4.1.
Штавише, од сада можемо да локализујемо — коначно једна смислена употреба
ове речи — сваки спољашњи ресурс који дати КДЕ програм увлачи. Уводне
екране, иконе, звукове, шта било. Ево и примера играња са иконама:

http://caslav.gmxhome.de/image/kde4-localized-icons-01-ann.png

Није ми, наравно, намера да се овог тренутка бацим на графику (не знам ни с
којим бих умећем то извео :), него помињем овде за будуће намернике. Значи,
сад истински, добродошли су и графичари-локализатори.