[Kde-i18n-sr] Срећна нам нова листа!

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јук 5 22:34:33 CEST 2007

> [: Марко Росић :]
> Skinucu spisak kada dodjem kuci i proslediti... tu cak ima mislim oko 100
> ljudi, ali retko ko je pisao :D

Збива ли се штогод? :) Мислим да је најбоље да обавестимо преко старе листе
о отварању нове, а само неким члановима, који су више писали, пошаљемо и оне
директне позиве за учлањивање. Па да онда напишем којешта у вези превођења
КДЕ4; штета овако „на празно“, има ту финих ствари :)

Што се сајта тиче, не одговарају ми још увек, али је то врло могуће због КДЕ
Академије у Глазгову ове недеље, пошто је и све остало мало успорено — ваљда
се смуцају тамо око Лох-Ломонда, не би ли усликали неко традиционално
шкотско лох-чудовиште, ради животније Конки-маскоте за КДЕ4...

Ал' оно „***** ти леба“ што Данило пријави на садашњем сајту, било би добро
да без обзира хитно нестане :)