[Kde-i18n-sr] Графичка тема Oxygen

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Сре Дец 18 11:48:41 CET 2007

> [: Слободан Симић :]
> Кисеоник! :)

И ја бих, као што мош' да претпоставиш :)

Једино ме копка да нема неки још бољи превод, нешто што више, овај, „одише
свежином“ (то им је ваљда и била намера при именовању). „Кисеоник“ ми делује
мало лабораторијски...

> а што га мрзе?

Па, чини ми се да је то онај уобичајен сукоб форме и функције. Графички
тим изгледа има наум „прво мора да изгледа лепо, а после ћемо да пегламо
функционалне проблеме“, док је програмерима наравно „прво мора да функционше
како треба, па после нек' се дошминкава“. И онда, мало-мало па се покаче :)