Re: Concluzii ședință KDE Ro

Viorel-Cătălin Răpițeanu rapiteanu.catalin at gmail.com
Thu Dec 3 01:02:50 UTC 2015

Salutare,

> Eu am făcut un test cu KDE pe Transifex, mi-se pare mult mai performant
decît Pootle.
> Cei interesați pot face o tură aici: https://www.transifex.com/kde/
Transifex ar fi mai performant ca Pootle, dar nu este open source. Din
această cauză, această opțiune o să fie respinsă de majoritatea comunității
KDE. Dintre toate soluțiile open source Pootle-ul s-a dovedit a fi cea mai
competentă (dacă vom reuși să facem ce au făcut oamenii proiectului
LibreOffice).

Momentan Jobava a reușit să facă un server Pootle pentru KDE, dar încă nu
s-a început docker-izarea. Eu voi încerca să ajut cât de mult se poate
acest efort. Dacă dorești să vezi progresul sau să ajuți dacă este posibil,
just ping. Bineînțeles, orice idee diferită de Pootle care are potențial
mai mare este binevenită.

Cu respect,
Viorel-Cătălin Răpițeanu

În data de 3 decembrie 2015, 02:09, Florin Catalin RUSSEN <
cfrussen at yahoo.co.uk> a scris: