Test de traducere cu Transifex

Florin Catalin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Thu Mar 27 22:40:40 UTC 2014

Salut,

Super tare ghidul. Mi-se pare o versiune ameliorată a celui existent pe
http://ro.kde.org/Indrumar/ (ah, kdesvn, cîtă bătaie de cap mi-a dat
traducerea lui, într-o zi va trebui să revin asupra ei și s-o revizuiesc).

Ghiidul ăsta este mai mult un mod operatoriu, care-ți spune cum să-ți
pregătești mediul de lucru și cu ce unelte să lucrezi.

Versiunea mea, inspirată și ea de la ații, este axată pe tehnica
traducerii, termenii utilizați, topica frazei, greșeli care trebuiesc
evitate, etc. Trebuie și el revizuit, a mai trecut timp peste mine și am
mai căpătat experiență. Acum nu mai fac greșelile alea, fac altele :)

Ghidul poate fi adăugat pe Tx și se poate crea și un glosar cu termenii
oficiali KDE utilizați în traducerea românească. Lucru la care uneltele
clasice sînt complet depășite.

Urcatul fișierelor pe Tx merge în funcție de timpul meu liber (în
momentul de față am de finalizat traducerea sitului web de la Mageia,
tot pe Tx), cine vrea să dea o mînă de ajutor este bine venit. Cu cît
sîntem mai mulți nebuni, cu atît distracția o să fie în toi!

Sergiu, Cristi? Nu ați dat niciun semn pînă acum, însă văd că sînteți
activi în comiteri.
Părerea voastră?

Numai bine,
Cătălin

Pe 26.03.2014 15:17, Ovidiu-Florin Bogdan a scris: