â versus î în educația românească

Florin Catalin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Thu Jun 5 09:53:47 UTC 2014

Dragule, aici traducem KDE! :)

Nu sîntem nici reprezentanții KDE și nici ai Linuxului! Tu nu pricepi un
lucru, politica merge pe bază de lobby și pentru aia trebuie bani pentru
plătit șpăgi ca politicienii să accepte cutare sau cutare produs în
administrația de stat. Linux și lumea liberă este în contradicție du
principiile astea. Cînd vor fi nevoiți să facă economii și să ia în
vedere alte alternative, poate. Dar nu ei plătesc, ci noi, prostimea,
din impozite! Așa că nu o vor face curînd, iar dacă da vor apela la
firme cu care pot face contracte și care le pot da șpăgi, gen... ubuntu
:) care nu utilizează KDE!

Păstrăm scrierea corectă cu î/sînt în continuare!

Numai bine,

Pe 07.05.2014 22:48, Ovidiu-Florin Bogdan a scris: