â versus î în educația românească

Florin Catalin RUSSEN cfrussen at yahoo.co.uk
Wed Apr 23 21:42:55 UTC 2014

„așa mi-se pare normal” nu mi-se pare un argument viabil.
„â/sunt” nu au niciun argument nici istoric, nici științific, nici...
nimic! Țin doar de prostia academică a unora.

Sîntem liberi, iar noi aici am ales această libertate. Cum AR îi este
rușine să-și recunoască greșeala (din prostie crasă), eu nu o să mă
cobor la mintea lor și să accept o minciună pe post de adevăr așa cum a
făcut-o din frică bizonul majoritar.

Și eu am fost amenințat la liceu, mi s-au scăzut puncte la bac, dar nu
am cedat. Apoi la facultate au mai vociferat unii, dar la facultate sînt
altfel de oameni și au înțeles. Apoi cu proștii să nu te pui că te aduc
la nivelul lor și te înving cu experiența lor.

Toți experții în domeniu au spus că „â/sunt” sînt corpuri străine ale
limbii (invenții, mofturi, adaosuri fără sens), așa că nu o să fac eu pe
deșteptul să spun altfel decît lingviștii.

Numai bine.

Pe 10.04.2014 11:07, Bogdan Enache a scris:

--
Florin Cătălin RUSSEN