GHID DE TRADUCERI

Maxim hazica at googlemail.com
Fri Feb 22 01:36:13 CET 2008

Da, da. Sigur, dar eu mă refer la cu totul altceva.

Radu nu ştie cum funcţionează procesul de traducere în cazul KDE: descarcarea
fisierelor .po, prelucrarea lor, uploadul fişierelor traduse înapoi în SVN.
Pe scurt, partea tehnică.

Linkul tău e foarte util în ceea ce priveşte conţinutul fişierelor astora. De
fapt o mare parte a site-ului http://www.i18n.ro e extrem de utilă.