Crearea de conturi KDE SVN

Maxim hazica at googlemail.com
Thu Feb 21 17:15:15 CET 2008

Sătul de inactivitate, am decis să înregistrez un domeniu gratuit pe care să
instalez un server wiki. Zis şi făcut.

Am creat deci un wiki _temporar_ in 20 de minute, în care am transplantat
tabelul cu fişiere .po pe care l-a creat Laurenţiu Buzdugan pe
http://www.rolix.org/kde/ .

Departe de a fi o soluţie (perfecta, ha-ha) permanentă, pagina asta poate fi
totuşi folosită drept punct de plecare pentru proiect. Efectiv ne-am putea
apuca de tradus.

Modus operandi?

Cine vrea să facă ceva, îşi trece numele in coloana "Traducător", în dreptul
fişierului pe care vrea să îl editeze. Astfel, fişierul e marcat ca fiind "în
lucru", evitându-se confuzii si traduceri redundante. Odată terminata
traducerea, puneţi fişierul in KDE SVN repos, si scrieţi în dreptul
lui "TRADUS", în coloana "Traducător".

M-am gândit că, pentru a minimaliza numărul de greşeli (inevitabile), ar fi
eventual util ca o a doua persoană să verifice munca celei dintâi. Şi, da!
Ştiu că deocamdată nu avem timp. E doar o idee. Coloana aia nu cred că
deranjează pe nimeni.

Nu-i nevoie de autentificare pentru a edita pagina. De fapt, aproape orice
acţiune este permisă pe wiki. (Să fie oare o idee proastă?)

Aştept feedback - pozitiv sau înjurături.

Sănătate, numa' bine!

Bogdan Maxim

P.S.: Ştiu că probabil am ratat vreo 20-30% din diacritice. Iertaţi-mă!