www.ro.kde.org

Laurentiu Buzdugan lbuz at rolix.org
Wed Apr 2 06:05:47 CEST 2008

Sergiu,

Deocamdata eu am primit autorizatia sa editez doar informatia despre
echipa ro de la http://l10n.kde.org/  si deci nu pot schimba http://www.ro.kde.org/

Am cerut azi autorizatie de editare pentru noi doi, sa vedem ce se aproba :-)

Ce ai in gand pentru site?  Cred ca ar fi bine sa discutam cu totii cum
sa arate website-ul si ce informatii punem online...

Numai bine,
Laurentiu