[kde-i18n-ro] kmail

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Tue Sep 26 18:42:22 CEST 2006

On Tue, 26 Sep 2006 05:03:18 +0300, Laurentiu Buzdugan <lbuz at rolix.org>
wrote:

> Salut Claudiu,
>
> Banuiesc ca po-ul de la kmail este cel pe care ti l-am trimis eu.
> Daca asa e, l-as termina eu.  Despre partea coordonatorului,

    OK. Fa o cerere de cont de SVN petru acces la traducerile RO,
Dai un mail in engleza la sysadmin at kde.org cu CC: la mine si le spui
ca e OK din partea mea.

> din pacate, nu sunt nici eu in masura sa aloc timp pentru asta.

    Munca de coordonare NU este o corvoada. Pur si simplu este un titlu
al unui traducator de care eventual asculti si are ultimul cuvint.
Deci in primul rind e nevoie de traducator. Rolul de coordonator nu
este o activitate in sine.

--
kind regards,
Claudiu Costin