[kde-i18n-ro] Predare stafeta!

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Sun Sep 24 21:01:09 CEST 2006

             Dragi prieteni,

    A venit momentul sa predau stafeta unui nou coordonator al proiectului
de traducere a KDE-ului in limba romana. Din nefericire nu mai am mult timp
liber si acest lucru se vede atit din lipsa de activitate de traducere, cit
si greutatea cu care actualizez site-ul Linux-KDE Romania
http:/www.ro.kde.org/

    Dorinta mea este ca cineva/citiva entuziast/i sa preia "sefia", adica
rolul
de coordonator si de traducator. Voi ramine in continuare pe listele
de traducere kde-i18n-doc at kde.org si kde-i18n-ro at kde.org, dar nu voi mai
avea un rol activ sau sa raspund in timp scurt.

    Pentru cei doritori, pot sa vorbesc cu colegii coordonatori ai
Proiectului KDE
a.i. sa aiba acces la repository-ul svn.kde.org si sa creez conturi de
coordonator
la http://l10n.kde.org/teams/

    Succes!

P.S.: Nu am reusit inca sa parcurg complet doua PO-uri primite:
kaffeine.ro.po
kmail.po
Le pot trimite pe mail celui/celor interesati sa le "merge"-uiasca cu
originalele din SVN-ul KDE.

--
o zi frumoasa,
Claudiu Costin