[kde-i18n-ro] OrtoSelector-0.02 disponibil pentru download

Eddy Petrişor eddy.petrisor at gmail.com
Thu Sep 29 01:55:38 CEST 2005

Salut,

Am pus pe alioth versiunea 0.02 a lui OrtoSelector, o unealta care
permite clasificarea cuvintelor raportate ca necunoscute de catre
aspell (cu aspell-ro sau alt dictionar)

Cateva imagini:
http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/screenshots/OrtoSelector/Screenshot-ExpandOrtoDict.png
http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/screenshots/OrtoSelector/Screenshot-ExpandOrtoDict-1.png

Fisiere de intrare (.orto), de proba sunt la
http://debian-l10n-ro.alioth.debian.org/l10n-tools/OrtoSelector/

Puteti sa faceti fisiere orto si cu scriptul de verificare ortografica
pe care l-am trimis cu ceva timp in urma
http://lists.debian.org/debian-l10n-romanian/2005/09/msg00036.html

Atentie, sunt multe probleme, dar la multe m-am gandit deja la
rezolvari, dar totusi va rog sa imi raportati eventualele probleme.

Astept comentarii.

Multumesc si spor la corectat :)

--
Regards,