[kde-i18n-ro] Glosar traduceri

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Wed May 4 21:48:53 CEST 2005

În data de Mi, 04-05-2005 la 19:37 +0300, Vatra BogDan a scris:
> Nu merge. Nu l-ai incercat deloc? Uite ce zice taica Konqueror (3.3.2 si
> 3.4.0): "[Client_Error] [400] Bad Request while calling glossary.getcount()".
> Inearca sa-l instalezi! Si o sa te convingi singur!

Daca ai fi fost atent, ai fi remarcat ca folosesc GNOME si nu KDE deci
n-aveam cum sa incerc, decat daca mi-as fi instalat toate lib-urile KDE.
Pana acum am incercat sa evit acest lucru, din motive de
bandwidth/spatiu. Acum stiind de existenta unei probleme, am sa instalez
Konqueror sa vad daca pot debug-ui problema.

Cu plecaciune,
-dan