[kde-i18n-ro] pagini man in Docbook PS si PDF

Laurentiu Buzdugan lbkde at rolix.org
Fri Jul 22 04:59:13 CEST 2005

Costin,

Pentru a genera Docbook din pagini troff eu am reusit sa folosesc doclifter,
un program scris de Eric S. Raymond.  Il poti gasi cu Google.

Pentru a genera PS si PDF eu folosesc "Print to file" din konqueror.
Ce-i drept prin metoda asta se poate genera doar cate o singura pagina man.
Diacriticele apar astfel OK.

Apropo, de ce ai sters diacriticele din paginile man?  Mie cel mai mult
imi place sa citesc paginile man in konqueror, unde diacriticile apar OK
iar formatarea (paginarea?) e excelenta.

Numai bine,
Laurentiu