[kde-i18n-ro] Tutorial KDE tradus si tarife KPPP noi

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Wed Jul 21 20:06:04 CEST 2004

        Dragi prieteni,

  Iata doua noi stiri pentru voi:

1) Tutorial interfata grafica XML KDE

Ma bucur sa va anunt ca in sectiunea de articole exista
inca un tutorial de programare KDE [1]. Este vorba de generarea
interfetelor grafice KDE pe baza fisierelor XML. Munca
depusa in aplicatiile cu multe elemente de meniu scade
drastic. Daniel Ionescu a tradus excelent tutorialul
de la http://developer.kde.org/documentation/tutorials/xmlui/.
La http://www.ro.kde.org/ftparea/docs/xmlgui-ro.tar.gz
gasiti arhiva traducerii originale care respecta formatul HTML al documentului
original. Textul este codat UTF-8 si are diacritice in ortografia post-1993.

Cei care au o experienta minima cu XML GUI (de exemplu aplicatii generate
din KDevelop) vor afla mai multe despre puterea acestei tehnologii KDE
cititind sectiunea Note suplimentare

[1] http://www.ro.kde.org/articole/xmlgui.html
[2] http://www.ro.kde.org/articole/xmlgui7.html

2) Tarife Romtelecom "de vara"

Dupa cum probabil stiti, de la 1 iunie 2004 Romtelecom
a modificat din  nou tarifele, dar si palierele orare.
Cel putin ultimele sint in favoarea utilizatorilor
de Internet prin dial-up.

Din pacate timpul limitat nu mi-a permis sa va anunt,
desi am actualizat fisierele de configurare KPPP
inainte de 1 iunie. Tin sa-i multumesc din nou lui
Sorin Batariuc care mi-a corectat greselile si mi-a
dat lamuriri suplimentare.

Noile fisiere de tarife sint la locatia binecunoscuta:
http://www.ro.kde.org/ftparea/kde/kppp/ . Ele sint
prezente deja in sursele KDE 3.2 si KDE 3.3 beta.

o zi frumoasa,
Claudiu Costin, claudiuc at kde.org
Linux-KDE Romania http://www.ro.kde.org