[kde-i18n-ro] Glosar de termeni KDE si biblioteca virtuala

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Sun Dec 5 23:26:19 CET 2004

       Dragi prieteni,

In urma cu ceva timp am reusit performanta sa traduc Glosarul
de termeni KDE, un document DocBook cu o multime de termeni, mai ales
pentru sistemul de tiparire KDE. Cu aceasta ocazie am restructurat
sectiunea de documentatii KDE [1] deoarece devenea greu de urmarit.
Acum sint 3 pagini separate pentru ramurile
HEAD, KDE 3.3.x si KDE 3.2.x.

De asemenea am mai adaugat in Biblioteca virtuala
lista de CD-ROM-uri de la Mihai Mocanu: Debian 3.0 (7 CD-uri) si
Knoppix Live (1 CD). Cei din Cluj pot apela la el.

[1] http://www.ro.kde.org/docs/kde.html
[2] http://www.ro.kde.org/download/library.html

o zi frumoasa,
Claudiu Costin, claudiuc at kde.org